Current track

Title

Artist


Majoritatea consumatorilor subliniază că se simt copleşiţi de prea multe opţiuni în decizia de cumpărare (studiu)

Written by on 29 mai 2024

    Aproape trei sferturi (72%) dintre consumatori se simt copleşiţi de prea multe opţiuni în momentul în care trebuie să ia o decizie de cumpărare, ceea ce a dus la abandonarea cumpărăturilor de către 74% dintre ei, în ultimul trimestru al anului 2023, conform unui studiu Accenture, dat publicităţii miercuri.

    Sondajul „The Empowered Consumer” arată, totodată, că majoritatea oamenilor (71%) nu vede nicio îmbunătăţire sau chiar o creştere a timpului şi a efortului necesar pentru a lua o decizie de cumpărare. Această proporţie este formată din 41% care cred că a devenit mai greu şi 30% care nu văd nicio schimbare. În schimb, 29% consideră că este nevoie de mai puţin timp şi efort.

    În ceea ce priveşte categoriile de produse, cercetarea evidenţiază provocările cu care se confruntă consumatorii atunci când încearcă să ia decizii de cumpărare. „Acestea nu se limitează la articolele cu preţ mare. De exemplu, consumatorii se simt mai puţin încrezători în rezervarea unui hotel decât în cumpărarea unei maşini. Rezervarea unui zbor este aproape la fel de stresantă ca şi obţinerea unui credit ipotecar, iar alegerea unei creme hidratante este la fel de importantă ca şi cumpărarea unei maşini de spălat”, se menţionează în concluziile studiului.

    Potrivit sursei citate, pe baza conversaţiilor purtate cu directori din toate industriile, peste jumătate dintre consumatori (51%) sunt pe cale să adopte rapid şi la scară largă consilierii generativi AI, în următorii doi ani.

    Cercetarea Accenture „Consumer Pulse Research 2024” a fost realizată online în perioada 6 – 12 decembrie 2023 pe un eşantion de 19.050 de consumatori din 12 ţări: Marea Britanie, SUA, China Mare, Australia, Canada, Canada, India, Germania, Franţa, Spania, Emiratele Arabe Unite, Brazilia şi Japonia.

    Citește  JTI: Intenţiile Guvernului de a creşte acciza la ţigarete vor duce la creşterea abruptă a pieţei negre

    Accenture este o companie globală de servicii profesionale, cu 733.000 de oameni care deservesc clienţi din peste 120 de ţări.

    AGERPRES/(AS – autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)

    Loading


    Conținutul website-ului www.radiovocearomaniei.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către TRUST MEDIA PRESĂ-RADIO-TV VOCEA ROMÂNIEI sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor RADIO VOCEA ROMÂNIEI, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@radiovocearomaniei.ro.
    Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile TRUSTULUI MEDIA PRESĂ-RADIO-TV VOCEA ROMÂNIEI în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.radiovocearomaniei.ro.

    (Precizări: Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal. Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.)

    Vă rugăm să nu folosiți injurii și cuvinte obscene!

    Tagged as

    Reader's opinions